Retourbeleid

Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met de bestelling die u heeft ontvangen, neem dan contact met ons op. Bij LOOFY.NL streven wij ernaar dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat zij van onze leveranciers hebben gekocht. Als je niet tevreden bent met het product, neem dan contact met ons op en ons team zal u onmiddellijk helpen.

Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?

Als u besluit uw producten binnen onze bedenktijd van 14 dagen aan ons te retourneren, dan zullen wij het totale orderbedrag binnen vijf werkdagen na ontvangst van het product terugstorten. Helaas kunnen wij de kosten van de retourzending niet vergoeden.

Volg de onderstaande stappen om uw product te retourneren:

1. Stuur ons een e-mail op klanten@loofy.nl waarin u aangeeft dat u uw bestelling of een deel daarvan wilt retourneren.

2. Wacht op een reactie van onze klantenservice of wij de retourzending kunnen accepteren. 

3. Indien wij uw retourzending kunnen accepteren, doe dan het volgende. Verpak het te retourneren product netjes en veilig, bij voorkeur in de originele verpakking.

4. Stuur het pakket naar het retouradres dat je van onze klantenservice hebt ontvangen.

5. Stuur onze klantenservice de Track & Trace code.

6. Als je pakket is aangekomen en gecontroleerd, storten wij het orderbedrag van de geretourneerde producten terug via de betaalmethode waarmee is betaald.

Producten die aan een of meer van de volgende punten voldoen kunnen helaas niet geretourneerd worden:

  • Voor verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is, kunnen deze producten niet geretourneerd worden.
  • die door de ondernemer zijn vervaardigd volgens specificaties van de consument (maatwerk);die persoonlijk van aard zijn;
  • die door hun aard niet kunnen worden geretourneerd;
  • Producten die vallen in de categorieën "Beauty, "Kids & Baby," en "Sport" kunnen helaas niet geretourneerd worden in verband met COVID-19 maatregelen op het gebied van hygiëne.

Retouradres:

Retourzendingen dienen terug te worden gestuurd naar:

Shenzhen Qixuancai Technology Co., Ltd.
Country: China
Province: Guangdong
City: Shenzhen
District: Longgang
Building 307, 2#, No. 1-1, Dawan Road, Dakang Community, Yuanshan Street

Annulering van geplaatste bestellingen

Annulering van uw bestelling is niet mogelijk. Onze bestellingen worden direct in het systeem verwerkt en daardoor is annulering niet meer mogelijk.

Beschadigde producten bij aankomst

Wat jammer! Helaas kan uw product tijdens het transport beschadigd zijn. Als u een beschadigd of verkeerd product heeft ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourtermijn.

Voor de snelste oplossing stuurt u ons een e-mail met een foto waarop het beschadigde deel van het artikel te zien is. De meest optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waar het label en het defect te zien zijn. Wij gebruiken deze informatie om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

Bij defecten leveren wij de eerste keer altijd gratis een nieuw pakket en kunnen wij helaas geen geld teruggeven. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen wij uw totale aankoopbedrag terug.

Voor vragen over beschadigde producten bij aankomst kunt u contact met ons opnemen via klanten@loofy.nl 

Productfouten of defecten na gebruik

Wat vervelend! Helaas kan het gebeuren dat er na verloop van tijd een productiefout optreedt. Het moet dan gaan om een defect. Met andere woorden, het onderdeel is kapot en voldoet niet meer aan de door de fabrikant voorgeschreven norm. Slijtdelen zijn uitgesloten van productiefouten of defecten. Slijtagedelen omvatten, maar zijn niet beperkt tot:

  • Aandrijfriemen
  • batterijen,
  • remblokken en remschijven, remvoeringen, remtrommels,
  • Kettingen, lampen, pignons, banden en slangen.
  • Bewegende delen in de breedste zin van het woord.

Voor vragen over productiefouten of defecten na gebruik kunt u contact met ons opnemen via klanten@loofy.nl 

Levering van verkeerde producten

Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen correct te verwerken. Helaas kan het voorkomen dat bestellingen er soms tussendoor glippen en wij u het verkeerde product leveren. Uiteraard lossen wij dit op en sturen wij u kosteloos de juiste bestelling toe.

Voor vragen over de levering van verkeerde producten kunt u contact met ons opnemen via klanten@loofy.nl 

Persoonlijke artikelen zoals ondergoed kunnen om hygiënische redenen niet worden geretourneerd.

Veelgestelde vragen over ons retourbeleid

1. Wat is de retourtermijn?

U kunt een product binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling retourneren.

2. Hoe lang duurt het om mijn geld terug te krijgen?

Een volledige terugbetaling zal worden uitgegeven aan de oorspronkelijke betalingsmethode nadat we de producten hebben ontvangen, geïnspecteerd en bevestigd dat ze niet zijn geopend. Alle klanten moeten contact met ons opnemen na het retourneren van het pakket en ons voorzien van Track & Trace informatie, zodat we de terugbetaling kunnen verwerken.

Let op: De meeste financiële instellingen hebben gemiddeld 3-5 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken.

3. Waarom kunnen de beauty & health producten niet geretourneerd worden?

Een lijst van hygiëneproducten die niet kunnen worden geretourneerd en terugbetaald (de lijst is niet volledig): ondergoed, bikini, make-up, haarstylingproducten, schoonheidsproducten, enz. Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en staan voor de veiligheid van al onze klanten geen teruggave van schoonheids- en gezondheidsproducten toe. Wij staan hierin niet alleen. Andere aanbieders van beauty- en gezondheidsproducten staan om dezelfde redenen geen retourzendingen toe.

In het algemeen kunnen producten niet worden geretourneerd als een van de volgende voorwaarden van toepassing is:

- de koper heeft de geleverde producten zelf gerepareerd en/of gewijzigd of door derden laten repareren en/of wijzigen;

- de geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig of in strijd met de instructies van de tussenpersoon zijn behandeld en/of op de verpakking zijn behandeld

- het gebrek geheel of gedeeltelijk het gevolg is van door de overheid uitgevaardigde of uit te vaardigen voorschriften inzake de soort of de kwaliteit van de gebruikte materialen;
hygiëneproducten kunnen niet worden teruggenomen en vergoed, zeker niet met de huidige COVID-19 maatregelen.

4. Moet ik betalen voor mijn retourzending?

Ja, alle klanten zijn verantwoordelijk voor de kosten van hun retourzending. Wij raden u aan uw retourzending te versturen met een Track & Trace, aangezien wij geen verantwoordelijkheid kunnen aanvaarden voor zoekgeraakte retourzendingen.

5. Kan ik mijn product terugsturen zonder contact op te nemen?

Neem contact met ons op voordat u een retourzending verstuurt, aangezien het retouradres kan afwijken van het adres waar uw bestelling oorspronkelijk vandaan kwam.

6. Hoe kan ik contact met u opnemen?

U kunt contact met ons opnemen via e-mail op klanten@loofy.nl . Het team van LOOFY.NL werkt zeven dagen per week. Wij garanderen een reactie binnen één werkdag en helpen u graag!

7. Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

Voor de snelste oplossing voegt u een foto bij waarop de slechte kwaliteit of het beschadigde deel van het artikel te zien is. De meest optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waar het label en het defect te zien zijn. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

Als je een beschadigd of onjuist product hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourtermijn.